Mallis- Stolt Tvåbarnsmor

Alla inlägg den 4 april 2011

Av malin sjöström - 4 april 2011 19:09

Varit till CULi dag och pluggat tillsammans med Erika. Tog en sväng ner på stan käkade super god sallad på TEWES gott te till efterrätt. Sprang även en sväng på stan innan det var dax att hämta småkillarna. Hittade en otroligt snygg och tuff skinnjacka, synd att den var otroligt dyr också. Skulle inte ha provat den, suck. Tröstade mig själv med att handla snygga men billiga örhängen.


Varit in en sväng på Hudik Gym i dag brorsan var där och tränade för fullt. Dax att få ordning på min kropp. Ska beställa läkartid och sjukgymnasbesök för att en utredning på mina bäckensmärtor. Stort behov av ett bra träniningsprogram för att stärka rygg mage och bäcken. Tror att jag kan få en hel del hjälp av brorsan när det gäller träning bara man får klarhet i vad som bör tränas och på vilket sätt.


Vill kunna jogga några gånger i veckan med hunden/hundarna igen samt rida ordentliga träningspass utan att få ont och behöva vila och käka smärtstillande.

I sommar blir det vandring i hälsingeskogarna, sjuvallsleden tillsammans med goda vänner och ett gäng med hundar. Övernattning korvgrillning och gladaskratt hänger britta med blir det garanterat nakenbad i månskenet. Ha ha. Längtar!!!!!


Måste fortsätta plugga inför observations tentan på torsdag. Sedan tar hundarna och jag en promiss för att hämta farfars bil.


Foto från min gamla arbetsplats skidbacken ofärne, har pistvakt på min meritlista hi hi. En rolig tid då man fick hjälpa småttingarna i barnbacken och köra skoter. Brukar åka dit med hundarna och kolla på den fina utsikten.

 

Ovido - Quiz & Flashcards